בדיקה של 15 דק’ = עוד 20-50 אלף בחודש (3 דברים שאתם לא עושים)

3 בדיקות שיכולות להפוך מיילים ל-20 אחז ויותר מההכנסות של מותג האיקומרס שלך

3 דברים שקובעים האם מיילים יהיו 20% מההכנסות שלכם 💰

 

לא מזמן חזרתי לישראל אחרי 8 חודשים בתאילנד, עם המון אנרגיה וקצת שיזוף.

הדבר שהכי עזר לי לנקות את הראש,

זה להתרחק מהמסכים, ולחשוב על מה באמת מביא להכנסות באימייל מרקטינג.

 

אז היום אני רוצה לשתף אתכם ב-3 הדברים המרכזיים שאני בודק בכל חשבון אימייל מרקטינג לפני שאני מקבל אותו כלקוח בסוכנות:

  • קצב צמיחת הרשימה
  • תדירות קמפיינים
  • איכות האוטומציות


שלושת התחומים האלה קובעים אם האימיילים שלכם יכניסו 5% מההכנסות 20%, 30% ואפילו 40% מההכנסות.

יאללה, בואו נפרק אותם אחד אחד:

 

🤔 למה בכלל להשקיע באימייל מרקטינג?

תשובה מקוצרת: כי 2026 זה לא 2018.

הלקוחות היום חשדניים יותר מתמיד.

בעידן של AI, משפיעניות בתשלום, ו-1,000 מותגים שמוכרים בדיוק את אותו הדבר – קשה (וכמעט לא רווחי) להמיר קהל קר.

אבל קהל חם שמכיר אתכם, אוהב אתכם, וסומך עליכם? זה כבר הרבה יותר קל ומשתלם.

נכון שפרסום ממומן משיג תשומת לב. אבל הוא יקר ורק מתייקר.

מיילים לעומת זאת, ממירים לקוחות כסף – ועוזרים לשמור אתכם תמיד בתודעה.

(וכן, מיילים הם עדיין הפלטפורמה הכי זולה לתפעול)

 

 

אם נרחיב על זה קצת יותר:

כל פיסת תוכן שלקוח רואה (מייל, פוסט, מודעה) צוברת לכם אצלו “נקודות אמון”.
בשלב מסוים הלקוח חוצה את “סף האמון” – הנקודה שבה הוא מספיק בוטח בכם כדי לקנות.


המותגים שמסתמכים רק על פרסום ממומן כדי להגיע לסף האמון?
ה-CPA שלהם בעננים, והם רוכשים לקוח בסכום שקרוב ל-break even.


המותגים שמשתמשים באימייל כתוכן משתלם ותדיר וצפוי?
ממירים טראפיק קר ללקוחות חמים בלי לשרוף כסף.


זו הסיבה שהבדיקות האלה חשובות.
אם מערך המיילים, האסמסים והאוטומציות שלכם חלש – אתם משלמים יותר ומוכרים פחות.

 

3 בדיקות ב-15 דקות

    כשאני פותח חשבון פלאשי או קלאביו של לקוח חדש שכבר שולח מיילים,

    אני בודק 3 דברים:

    1. גידול ברשימה – האם אתם מגדילים את הרשימה ביעילות (פי 3 הרשמות לעומת הסרות) ושומרים על צמיחה בריאה?
    2. ✅  קמפיינים – האם אתם שולחים מספיק מיילים, לסגמנטים הנכונים ובאיכות גבוהה?
    3. אוטומציות – האם יש לכם את האוטומציות הבסיסיות (כמו ברוכים הבאים, נטישת עגלה) עם מספיק מיילים בכל רצף?

     

    הבדיקה לוקחת לי רבע שעה ובסופה אני יודע בדיוק איפה המותג משאיר כסף על הרצפה.

     

    בדיקה 1: גידול רשימה

    הפופ-אפ שלכם הוא הצייד שלוכד את האנשים ששילמתם כדי להביא מהממומן.
    בלעדיו, המבקרים עוזבים ולא חוזרים.


    אחוז המרה של הפופ-אפ:

    אחוז ההמרה של הפופ-אפ שלכם צריך להיות מינימום 5-8%.
    אם אתם מתחת ל-5%, הפופ-אפ לא עובד.
    יש לנו מותגים ב-12%+… וככל שהקהל שלכם יותר חם, אחוז ההמרה של הפופ-אפ צריך להיות יותר גבוה.

    לחצו כאן כדי לראות טריק אחד פשוט שיכול להכפיל את אחוזי ההמרה של הפופ אפ בחנות האי קומרס שלכם >>


    דוגמה מהשטח:

    לקוח הגיע אלינו עם פופ-אפ שממיר 2.5% המרה. העלנו את זה ל-8.75%. ההכנסות מפלואו הברוכים הבאים קפצו מ-12K לחודש ל-50K ש”ח לחודש.
    זה אומר בבשך שנה שלמה, המותג מכניס 600K ₪ במקום 144K ₪.
    כן חברים, גדילה של 456K ₪ בשנה – רק משיפור הפופ־אפ ואוטומציית ברוכים הבאים.

    מה גורם לפופ-אפ להמיר?

    הצעה חזקה (הנחה מסתורית או מכובדת), תזמון נכון, לבקש קודם כל רק מייל, טופס בולט, מינימום טקסט.

     

    בדיקה 2: קמפיינים

    רוב המותגים שולחים 1-2 מיילים בשבוע. זה לא מספיק.
    אתם צריכים לשלוח 3-4 מיילים בשבוע מינימום.

    אם אתם עושים 35K-350K ש”ח בחודש והרשימה שלכם צומחת באופן יציב, אתם יכולים גם לעלות ל-5-7 מיילים בשבוע.

    למה?

    כי רוב האנשים מפספסים את רוב המיילים שלכם.

    לשלוח 4 פעמים בשבוע רק מגדיל את הסיכוי שיראו אתכם.


    סגמנטציה:

    תפסיקו לשלוח לאנשים שלא פתחו מייל 90+ ימים.

    תיצרו “סגמנט מעורב” (פתח או לחץ על מייל ב-60 הימים האחרונים) ותשלחו קמפיינים רק אליו.


    איכות קריאייטיב:

    השתמשו ביחס 75/20/5.

    75% מיילים מעוצבים עם מוצרים, 20% מיילים טקסטואליים ששוברים דפוס, 5% קונספטים מקוריים.

     

    בדיקה 3: אוטומציות

    המון מותגים משקיעים יותר מדי בקמפיינים ופחות מדי באוטומציות.

    זו טעות ענקית.

    זה תלוי במותג, אבל אצל חלק מהמותגים, 70% מהכנסות האימייל מרקטינג מגיעות מאוטומציות.

     

    אוטומציות שאתם חייבים:

    ברוכים הבאים, נטישת עגלה, לאחר רכישה.

    לאחר מכן אפשר להמשיך גם לאוטומציות של החזרת לקוחות, יום הולדת, נטישת צפייה ועוד.

    בכל אוטומציה צריכים להיות מינימום 3 מיילים.

    פלואו ברוכים הבאים צריך להיות 4-5 מיילים.

    (לרוב המותגים יש 1-2 והם מתפלאים למה הם לא ממירים…)


    איכות התוכן:

    מיילים טובים באוטומציות יודעים לייצר דחיפות (כמו מלאי מוגבל למשל), עונים על התנגדויות נפוצות, מראים את המוצר שננטש (תוכן דינמי), כוללים הוכחה חברתית, ויש להם מספר כפתורי הנעה לפעולה.

     

    אז איך נראה מערך אימייל מרקטינג טוב?

    ✅ גידול ברשימה: פופ-אפ שממיר 5-8%, יחס הרשמות:הסרות 3:1 במינימום

    ✅ קמפיינים: X פעמים בשבוע, 20-30% פתיחה, 2-5% הקלקה

    ✅ אוטומציות: מינימום 3 מיילים לכל פלואו, 20-50% מסך הכנסות האימייל, פלואו ברוכים הבאים שממיר 8-15%

    ✅ סך הכול: המערך צריך להכניס 20%+ מסך ההכנסות

     

    בקיצור:

    אם אתם לא מגיעים למדדים האלה, אתם משאירים כסף על השולחן.

    הבדיקות האלה לוקחות רבע שעה,

    והן יכולות להוסיף לכם עשרות אלפי שקלים בחודש.

    אז תיכנסו לפלאשי / קלאביו שלכם, תבדקו את 3 הדברים האלה, ותתקנו מה שצריך לתקן.


    ניפגש בפוסט הבא,
    איתן


    נ.ב.
    אם עשיתם את הבדיקות האלה וגיליתם שאתם לא במקום שאתם רוצים להיות בו, אני כאן.

    השאירו הודעה בטופס למטה ותצטרפו ליותר מ-70 מותגי איקומרס שכבר בנינו להם מערך מיילים ואוטומציות קטלני.

     

    עד לפעם הבאה,

    איתן

     

     

    שתפו את המאמר! >>

    כל מה שאתם לדעת על אימייל מרקטינג שמייצר תוצאות

    שיפור אחוז המרה בפופ אפ איקומרס

    30 שניות שיעלו לכם ב-30% את ההמרות בפופ אפ

    הכנסות מאימייל מרקטינג במשך 4 חודשים

    איך עזרנו לחנות גיימינג להכניס 490,700 ₪ הכנסות מאימייל מרקטינג?

    איך אימייל מרקטינג יעזור לך להגדיל את הרווחיות במותג שלך

    איך אימייל מרקטינג יעזור לך להגדיל את הרווחיות במותג שלך?